FiskpinnaR

HejHej.
igår kväll hände en konstig sak.

Idag ska jag typ, städa i ordning i husvagnen. med josse.
jag har sovit gott. det var mysigt att sova
jag dricker kaffe vid datorn
fast jag inte får
för jag har spillt ner ett tangentbord .. (A)
Det kommer INTE hända igen ;P

Det är ganska så fint väder ute :D vad mysigt.

jag kollade lite EM på tv, det var rätt intressant :D det vore kul att se live.
på tal om live. hoppas jag kan åka till bananen imorron.
Hoppas Cedric är frisk imorgon

ciao bella så länge


VAFFan. jag vill skriva mer blogg. men jag har inget kul att skriva
Jersika persika ska bli storasyster idag :D Vad Myspys

and all that's left is nothing .. *


I bite my tongue because i wanna scream
                                                                                                                                        och jag ser mig


Ifall jag ska till bananen imorron får jag träffa Toobie :) det var verkligen hundra år sedan. öh, det var fan när ja praoa jag såg honom sist! Ih :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback