halsduk

Do it with Style
76728-9676728-95
Nyss var jag säker på allt. På vad som var rätt och vad som var fel. vad jag kände och shit. trodde jag visste vilka jag tyckte om och inte. Men guess what. Jag är inte det längre. men jag är inte direkt osäker heller.
Allt han sa var Att han inte hade kommit över mig riktigt, svartsjuk för att det kändes som om jag gillade någon annan. Jag tolkade det INTE ett dugg som "jag vill ha dig tillbaka" eller nåt i den stilen. För jag vet att han inte vill ha mig tillbaka. och ja tror inte nåt annat heller. Jag tror att han bara..jag vet inte vad jag tror men jag tror att det snart är han och vicky igen. faktiskt tror jag inte ens att det är slut mellan dom. Men jag vet inte vad jag känner nu. ja trodde att det var över? gråtit några nätter, vart hemma från skolan. Finento. men sen trodde jag det var klart. och jag tänker på Cedric <3 Vicky utan alltför starka känslor nu. Men ibland när jag ser honom skriker det typ Ta mig tillbaka Jag vill ha dig Ta mig tillbaka! inom mig. Det är helt fel, med tanke på att jag inte vet om jag ens skulle vilja tillbaka. Han har sagt ju, att han är kräsen. att han vill ha något mer. att det som var var "fint och sött". han har också sagt att han inte menade det varej gång han sa "Jag älskar dig".  jag vet vad det betyder, jag duger inte för han vill ha något mer, och han är kräsen.
Men jag har aldrig älskat någon som jag älskar / älskade honom. För mig var det väl också fint och sött, men det var också min dröm i uppfyllelse, det var underbart. när det var bra vill säga, när jag kände mig älskad. Jag har väl inte direkt problem att öppna mig..men jag har problem att älska folk. och när jag älskar någon, riktigt mycket, blir det så som det blev. jag blev knäckt, bokstavligt talat. mosad, jag gjordes till åtlöje.. kändes det som. och det var "pinsamt" på nåt sätt.
Can't believe that I'm a fool again,
I thought this love was neverend
How was I to know?
You never told me.

Det kändes som:  Nej ..snälla..inte igen. för jag klarar det inte nu.

Idag efter skolan följde jag med Rebecca hem, hon ville lägga in bilderna i datorn innan hon lämnade tillbaka min camera. så nu har jag den, camisen :) Nu är det i SÄKRA händer, eftersom Becca håller på att kasta den i bänkar och stolar och skåp, läskigt ju;)
Jag önskar att jag inte behövde städa idag! jag kunde vart med Oskar _: *tjurig*
Menmen..det ser ut som shit hemma så vi får inte gå ut förren ikväll. baaah. orkaaaah. kan sitta vid datorn hela dagen och städa inatt istället :)
Och imorgon är det fredag, ska bli jätteskönt.. men det är skola först, innan det sköna börjar..
och vi har bild imorgon, me don't like at all. Jag känner mig så fucking sjuk sen jag tvingades gå den där orienteringsrundan.. Men jag ska till skolan ändå. för jag MÅSTE vara på dom lektionerna. asså var hemma förra fredagen..för jag var helt slut och ledsen och orkade inte med skolan. OCh för att vi hade bild och hemkunskap med förstårs ^^
I varje fall..ska jag vara med på dom lektionerna imorgon.. =/ Kommer dö. Men jag kan "måla/rita/lyssna/göravadsomhelst" långsamt så att jag kanppt hinner göra nåt innan lektionen är slut. lovar, det blir IG i bild ^^ NEJDÅ, det blir lätt G.
ska ringa Oskar senare. faktiskt. så att han inte får så dyra mobil telefonräkningar =)
jag är så trööött!

                                                                                             Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback