i can't do this thing called life

76728-96Vad ska man göra när man känner att man inte räcker till? När man inte sköter saker
bra nog?


Eii. det var väldigt skönt att duscha när
jag kom hem. och borsta tänderna.
jag var äcklig hos rebecca :D
fast vad gör det xD
det var bara otroligt skönt att bli
"inte äcklig" igen :)
JAg är olagligt trött. nej. det är inte sant
jag är egentligen inte speciellt trött :D
Jag fick lust att ringa till Cedric nu
han sover bergis inte
Fast ändå..klockan är typ 02.00
men om han gör det, vore det inte snällt
för han ska säkert jobba imorgon
Undra om han kommer ihåg att vi skulle
va på måndag^^
han har säkert glömt det och bestämt med
joppe eller andreas eller nåt :P Men man vet aldrig.
Undra vad han gör nu.

Jag och Josse är ensamma hemma.
vi har kollat påen söt film ^^ och ätit chips. och druckit RIKTIG cola. och Linus kom förbi med sin tjej och visade henne runt. nu sitter josse och ritar. det tycker jag är höjden på tråkighet och osocialhet.
jag menar, hon ska ju ändå sova i MITT rum inatt ;) haha. (som om det vore en anledning) OCH vi är ju ensamma hemma så vi borde sitta och prata eller nåt. men det är ju bara vad JAG tycker *-)

This is me dooh >_<

CÄDRIK JAG SAKNAR DIG!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback