you're my crack of a sunlight

Shao. jag sov hos bäxx inatt
igår färga vi hennes hår. på kvällen/natten var vi på fest i skene.
typ, vid en knasig lada med en ramp och massa skabbiga hundar
och proppen gick hela tiden så det blev helt mörkt och musiken försvann xD
haha
lite speciellt sådär Oo

Nu blonderar jag beccas hår.. det ska bli blått såsmåningom.. får la se :D

Jag är jätteseg idag. första dagen på helt sjukt länge som jag inte ställde klockan.. som ja bestämde mig för att kunna vakna när jag vaknar. eller, när ja är hos mamma vaknar ja jämt när ja vaknar men det är en annan sak :P
Iaf, så vaknade jag sent och är därför helt seg. oCH idag har jag gjort en knäpp grej, nåt ja inte gjort på år och dar. BAKAT! jag har bakat schackrutor ^^ fast inte bara jag, Bäxx lillasyster också :)

Ikväll ska mamma och pappa på fest. eller, ah, dom har redan åkt och så men idag kläckte dom ur sig att ROGER OCH ANNIKA OCH JANA OCH ÅSA OCH MOA ska sova hos oss inatt :O
jag typ.. VA?
seriöst, det kommer ju bara vara barn hemma. dom kan fan inte skaffa gäster och sen dra, och komma hem nästa dag. ORKA med dom
Haja..jag sitter väl vid datan eller nåt ;) dom får sköta sig själva xD

jag känner mig konstigt glad =) det är skönt

CIAO BELLA

Kommentarer
Postat av: Miss Jessica

Heejsi =) jag har bytt blogg nu.. tänkte säga de till dej.. =) Älsko


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback