Kom Tillbaka

Godermorgon.
76728-122

Jag sov jättegott idag, och Gisela har hittat min svarta handsak från Skottland som var borta. *glad*  det är inte roligt utan den Oo jag kommer inte ihåg vad jag gjorde igårkväll. men jag gjorde typ ingenting. Eller, jag lekte ju med linda och satt vid datorn, JUSTEJA. klart jag kommer ihåg det. Det känns inte som lördag idag, men lördag är det. Underbart. det är skönt med lördagar, idag ska jag försöka leta upp en "madonna outfit" tills på måndag. Yes yes, undrar hur det går xD 
Snackade precis med Elain i telefon. Hon är en sötispaj hon :D Hon är med på min "leka med på lovet" lista. Elain, RObin, Shärran, Sara, Charlotte är dom som jag inte träffar så ofta, som ska träffas då ^^ Sen ska jag ju såklart leka massa med Cedric, Jess och Becca. Kanske med Linda också :) 
Vi ska sjunga Julen är här i kyrkan :) Hihi, det är så kul att sjunga julsånger. Me love. Dom är simpla och kassa egentligen med så otroligt söta ! 
Kaffe är lösningen på världsproblemen. Det är underbart. Allt är underbart idag. jag vet inte varför, mår så bra bara :D Bah, det är underbart! haha. Bara jag och josse hemma, snart ska vi käka pizza. Vi vä'rmer en pizza i ugnen. Halvfabrikat is thas shit. haha datumet på min kamera stämmer verkligen :P Egentligen ska det vara 12 12 2006, eller det var iaf 12/12 06 :) haha.
Nehe du.. nu ska jag kila iväg och.. Ja, dra och göra mig i ordning bara. Äta. Andra livsviktiga saker. Suttit här i närmare två timmar nu, rakt upp ur sängen och hit. Sen ringde Elain, och så vart jag fast ^^ haha.

Man vet inte vad man kan förren man har försökt.

Kommentarer
Postat av: Anna Jonsson

;(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback