Ä N A <3 C Ä D R I K 4 - Ä Ä V A H H

Schallooooj

idag har varit en skitdag,
en äcklig jävla skitdag.
och jag önskar bara att den aldrig funnits.

vi har gäster nu vi, ronny och marianne.
dom tycker jag om.

jag tror att jag ska rymma hemifrån så småningom.

Imogon ska jag åka båteen.
Jag är jätteledsen för att jag saknar Cedric älsk så mycket.
men jag kommer nog ha kul..
och jag SKA bli brun.
ovh snygg ^^ wihow.

jag är kääääääääääääääääääääääääääär i Cedric
och förälskaaad och jag Ääälskar honom.
och inget kommer ändras för min del bara för att jag åker bort.
det är inte ens så länge.
´
Äna gillar detta tangentbordet..
det är sött :)
Och vitt och trådlöst.

och skönt.

kommer inte få träffa becci idag..hon kommer inte hem =(
men jag har träffat jessie :) hon var jättesöt och luktade gott;)

Jag är inte tvärsexig jag är mer söt och cool

jag skriver faktiskt inte om mina problem i blogg

Jag vill kramas och pussas med min älsk Ceddan the maan nu O_o : )


  

"And if u leave me now i'll keep u in my heart"



Shallalalao lalala nananna HAhm ... PÖZZ


Kommentarer
Postat av: 14ishataren

du e verkligen en fjortis va? det verkar så på d du skriver i alla fall. tönt

2006-07-15 @ 01:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback