i guess i'll never know ..

Sen jag åkte tills nu har det hänt EN HEL DEL!
jag kan inte ens skriva allt.
ingen skulle orka läsa dom 20 mijloner sakerna och egentligen angår det väl ingen heller.
Fast det skulle vara skönt. för mig.
Ingen kommer orka läsa detta ändå. för det blir långt.

Jag känner mig lite små egoistisk.
Men jag hoppas verkligen bara att det finns folk som bryr sig om mig. PÅ RIKTIGT

jag känner mig rätt psykisk instabil med.
Men shit the same.  Alla jag känner tycker att dom är det
och då borde väl alla jag inte känner tycka det med
och då är nog alla det.
Inget speciellt med det precis.

Beccs och Elain är där. ah..därborta. Roligt för dom små flickorna :) Hihi

Alltså jag är typ. helt bitter på ett sätt. men ändå inte. jag kan inte förklara liksom. 
jag tänker så mycket på det. hela tiden. men ja vet inte. det är så svårt.
jag vet  inte vad jag ska tycka
alltså jag trodde, att jag skulle. gå sönder

Jag älskar dom för mycket för att gå runt och vara sur, arg, ledsen, bitter, besviken, hatisk osv. 
jag vill inte förlora dom men jag vet inte hur dom känner
jag hoppas att dom inte vill förlorA mig heller

Var på torsdagskvällen igår. ja å jessie skulle dit. hon kom hem till mig och förstörde mitt liv ännu mera typ. det blev väldigt sentimentalt (eller hur det stavas, hoppas att någon fattar) e
det gjorde så jävla ont och jag kunde inte bara stå där. ja va tvungen att gå ut ur badrummet. kunde inte vara där. Jessie typ hängde efter. Jag fattade inte. HUR?! varför gör dom såhär?
älskar inte dom mig som jag älskar dom typ?
men ja kan inte vara arg på henne. Jag älskar ju henne. Hon är så underbart bäst. ja fattar om det finns andra som tycker det. alltså hon är värsta drömtjejen, om ja vore kille skulle jag typ hoppat på henne och aldrig släppt henne igen. sån är hon :)
men ja var så ledsen. fast jag ville vara med henne. jag ville att hon skulle sova hos mig. jag hade ju saknat sönder efter henne när jag var borta.

Så vi åkte in trots det lilla utbrottet. ja ville ändå inte vara hemma. vi trodde cedric var i ulricehamn. vi gick runt och så kollade vi i skejtaffären och så fikade vi på latte. och så visade det sig att han faktiskt var i borås. Men han hann inte träffa mig. han skulle med en buss typ. så vi gick till parken
och då såg jag honom på busstorget. med nån tjej. fast jag tänkte inte så mycket på det då
jag bara gick dit. det blev rätt konstigt.
fast sen pratade vi. och allt kändes lite bättre.
för jag älskar honom så mycket, jag ville bara ha honom igen fast hur skulle det verka?
alla skulle tycka jag var helt konstig. typ dum i huvudet. och billig. och desperat.
fast orka bry sig. om vad alla tycker.
och jag hade saknat honom sååååååååååå mycket. tänkt på honom hela tiden.
han hade missat sin buss til andreas. så jag skulle följa honom.
och så bara. känns det som om, han krossar mig. ja visste inte vad jag skulle göra.
fast jag bara typ samlade mig för jag orkade inte prata massa igen.
och så bara gick vi och det kändes typ som vanligt igen
det var hur skönt som helst.
Vi är tillsammans igen. och det känns. Underbart.
för mig i alla fall.

Nu är det dags för att allt ska bli bra tycker jag.

Kommer för övrigt precis hem från JeRsika peRsika (notera att der RIMMAR :P) 
ser verkligen klart för flytt ut hemma hos dom. t.ex har dom en kartong som skafferi ;)
vi drack te. åt glass. Hon har läst min bok :) Hon tyckte om den jättemycket. Det gjorde rebecca med. snällt av dom;P 
Ska nog på bio ikväll. med josse posse / jossa kossa. 
Lite jobbigt. måste ju sminka mig och shit då.


Kommentarer
Postat av: JessieeQuita

Älski pälski jag älskar dej hur mke som helst.. o de kan inget/ingen ändra på.. de som hände var hur dumt som helst.. o jag ångrar de mest i hela världen.. Hade jag varit en Kille så skulle jag också kasta mej över dej.. o inte vilja förlora dej..=) för du är bästigastast


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback