Suuuuuckers

Hej alla jag vaknade nyss. faen sovit alllllldeles för länge
borde gått upp tio eller nått.
gick upp typ halv ett istället.
fatta vad mkt vi ska göra idag.
ta tio ton tvättkorgar
klippa allllllt gräs + lite till
utsidan av häcken
lite "valfritt" inomhus

pallar inte. håller på å dö redan
typ svimma
haaha. nejdå
men snart O_o

igår käkade jag nästan hela dagen.
sug på den suckers

och på måndag åker vi iväg. helt bestämt nu för vi har bokat en båt ^^
båten åker i FJORTON TIMMAR O_o
och jag och josse, har eget rum . skönt
men sen i tyskland. delar vi med gisela
så var det med det.
sen kör vi från tyskland till kroatien. hm,,jaaa
sen bara är vi där ^^

76728-87
                                                                                                                                               j             jag är tröööööötttt =(






Älskar Cedric mestast och han skulle aaaaaldrig snacka skit om mig ! <3 <3













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback