and it hurts *

Morron Morron

precis rensat massa häck. sån där häck som..växer.
man får ont i händerna av att rensa den för det är massa små lönn-träd som sitter fast jättehårt.
jag rensade och rensade tills jag brännde hela armen på några brännässlor. då var det typ nog för mig.
jag gick in xD
ska snart åka in till Borås med jessie.
vi ska leta efter Brats-shorts. hooooooooooppas vi hittar några annars kan vi köpa sverige-shortsen ;) haha
dom var ju med fina på sitt egna sätt.

igår natt knackade någon på mitt fönster.
det var rebecca >_< jag blev inte rädd ^^
"för du är den enda som knackar på mitt fönster"
Däremot blev jag lite rädd när hon berättade att hon stått borta på vägen och glott in på mig som charlie brukade göra .. ÄCKLIGT !:P
Vi gick ut, till gungorna och satt där. sen gick vi vidare. vi gick till poolen.
kände på vattnet, det Brändes på fötterna. jätteunderbart.
vi badade. vi tänkte att vi badar utan överdel så vi hoppa i, men sen var trosorna bara fel fel fel och jobbiga för dom ramlade av och var vita och genomskilninga och för stora så vi tog av dom med.
liksom, NÄR DOM REDAN VAR BLÖTA!!


men..jag har massa mer att berätta..men jag hinner inte.
börjar få lite bråttom. till tåget. till borås.

älskar cedric sjukt mycket <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback