H m p f

Would have given up my life for you
Guess it's true what they say about love
It's blind
you lied straight to my face
Looking in my eyes
And I believed you 'cause I loved you more than life
And all you had to do
Was apologize



Hej och Välkommen och Godmorgon.
idag gick jag upp nio as usual. = att jag alltid går upp nio vardagar.
för att lämna gisela klockan tio.
nu är klockan fem över tio, kom precis hem från fritids, vart och lämnat henne

SNart ska jag ut i trädgården och JOBBA.
japp. jag får faktiskt pengar. jag ska köpa saker i Kroatien :)
roligt roligt
eller i ungern eller i tyskland.
Efter att jag jobbat lite i trädgården ska jag höra om jag får vara med Cedric idag. och i så fall ska jag vara med Cedric idag ;) haha

jag tror josse vaknade nu Oo
hon ska också jobba :K

igår kollade vi på Vingar av glas eller nått sånt. den var bra :D
Men jag snackade i telefon typ "HELA FILMEN!!" som det heter enligt josse . men.. vad gör det D:

jag måste tvätta den där helblöta blåa tröjan idag också. justeja

om jag inte var en stark person hade jag nog sprungit upp och lagt mig.
men jag kan stå emot det ;) Inga problem...alls.. >_<

Omg igår var becca och jag ute i regnet.
vi blev
pissvåta
jag blev typ helt
dränkt Oo
japp...dränkt

sAKNAR SÖNDER EFTER MIN JESSIEBABYYYQUITAAAA <3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback