Jag Älskar Dig (U)

Ett liv utan dig, jag vill inte tänka tanken
att förlora dig min vän är som att kapa ena handen (U)



76728-33

jag är ledsen men du är allt jag har, förlorar jag dig så har jag inget kvar.

Hej..
jag är jätteledsen just nu. satt och storlipa när pappa kom in, han typ: vad har hänt ?
jag typ: Ingenting dra!
men så är jag ju otrevlig av mig.
Cedric har dumpat mig. Cedric har dumpat mig. Cedric har dumpat mig. Cedric har dumpat mig. Cedric har dumpat mig.
Hamen..och så var det med det. The more u hold on the faster u lose it.
alltså jag fattar inte. det gör jag verkligen inte. men det är väl min LILLA OUTVECKALDE hjärna som inte fattar..
jag vet inte vad jag ska göra.
typ "ta mig till" som det heter..
alltså jag måste typ. ta livet av mig (avslås), gå och lägga mig (gärna), supa mig full (helst inte just nu), va social (orka), lipa, skära mig eller tänka : Du är inte värd mig ändå.
fast jag tror inte dom förslagen funkar så bra.
men kom på nått bättre själv då.
BAjs det här fick inte ens hända.
jag vet hur det kommer bli. du kommer inte finnas i mitt liv mera. du säger att "det finns andra sätt" men in my ASS, det blir aldrig så.. jag vet det.
jag bryr mig om dig för du är allt jag vill ha.
Okej ditt liv kanske inte har vart det bästa och du kanske har vart med om saker och du kanske har varit med om det ena och det andra men skyll fan inte på det.
Nej jag kanske inte vet vad du vart med om. men skyll ändå inte på det.
Kan du inte bara säga att du inte vill ha mig?          
                                                                                             




Kommentarer
Postat av: Litenvarg

Lilla gumman !! *tröst*

2006-05-20 @ 17:19:39
Postat av: hauska

anna anna anna... 8-)
Your pretty face is going to hell
så dö inte ;D inte utan mig .

2006-05-23 @ 13:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback