make me smile today baby

Jessie SötNosen då :) <3 TAck för allllllllt
[KOm tillbaka till mig när du har bestämt dig]
don't waste your time on me you're already the voise inside my head (U)
Hey Baby don't you see you gotta make up your mind ..
76728-50
Håll mig hårt, eller släpp mej helt
men lämna mej inte bunden.
Värm mej med din kärlek, eller lämna mej i kylan,
Men låt mej få slippa att frysa hos dej.
Krossa väggen mellan oss, eller måla den svart,
Men låt mej inte se dej utan att kunna nå dej



 Jag är lite falsk, yeah i talk shit just deal with it    |

Senaste nytt från Rebecca och båten : Hemligt ;) haha xD
Me so Funny

Vi har gäster här nu. Pelle, Anna, Veronika och hunden. vettefan vad den heter, vet inte ens om det är kille eller tjej. does it look like i give a fuck?
det gör jag faktiskt. det är en söter hund :) ;)

Så snart jag kan ska jag smita till JessieQutia :D

HA HA HA :
Rebecca: Bitch!!
Jag: You call me a biatch?? I'M THE BIATCH HERE!

haha, det var kul :)               


*visk* jag och joel... är fiskar :O *-) 8-)


 " I'm not scared just changing . I'm not scared att all ... "


Kommentarer
Postat av: JessieeQuita

Vi äger världen AnnaaThita!! du e såååå wonderbar!! ;) snart kommmer vi äga hela gbg o borås..=)
Kysssssah

2006-05-25 @ 20:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback