" my love is ever balzin' "

And it never fades away

The pain will ease, if i can lurn |                   We must let go, to know whats right ..
The heart may freaze, or it can burn
There's only us, there's only this<3

76728-45
Once you have loved someone this much
You doubt it could fade
Despite how much you'd like it to
God how you'd like it to fade.


Let's fade together
Let's fade forever
Let's fade together
Let's fade forever
Let's fade together
 


    Shuuuuu :)   
Idag har vart en underbar dag!
VArit med min älskade älskis Jessie :) JAg är så glad att jag funnit dig,.
Utan dig, inget liv
Vi hör samman, det kändes redan första gången för oss båda :) Jag vet att det är så, du är bäst !
Ingen stöttar mig så som du gör :) jag skulle må så jävla dåligt utan dig.
för jag är sån bara, som person.
can't help it =/
Men du är ljuset i mitt iv och jag ber dig att stanna kvar för evigt ! (L)     



Först åkte vi in till stan. gick lite i affärer. för jessie skulle shoppa :) Vi provade ägiga kläder :D och bumsa köpte en såndär grå tröja som jag har :D och hon köpte två "handleds-saker" som vi delar på :) varsin, cause we belong together girli ;) tack så mkt (L)

 Peddosafft / AnnaaThita JessieQuita

Sen åkte vi till sjöbo och ägde hos Annie å Jonas.. ^^ fast dom var inte där. vi var ensamma.. vi såg film och käkade MASSA MASSA MASSA flötigt godis och sen höll ja på å dö i soffan men jessie bad mig dö i sängen istället så jag la mig där ^^
Sen åkte vi till staden igen och köpte skivor av Ced och Andreas.
Men Ced ville inte va med oss =/  (U)
så vi var med Linus. och gick och fikade:)
det var verkligen längesen ! :) 
Seda åkte vi hem. jag käkade pizza. det var gott :)
LEDIGA IMOROGN OCH FREDAG<3!!
ska dock TYVÄRR städa imorgon, för att Morelius kommer..palla gäster *suck*
sen ska jag leka med Jessie pessie älskounge :) *längta*

Och på Lördag ska jag leka med shärran :D AH DET SKA JAG!!
undra hur länge jag sagt det, men nu är det fan dags eller hur ;)
Looking forward to it :) 

jag saknar min älskling Cedric.
jag fattar inte hur saker och ting kunde bli såhär.
men nu är det som det är. och det än inget jag kan göra något åt

Håll mig hårt, eller släpp mej helt
men lämna mej inte bunden.
Värm mej med din kärlek, eller lämna mej i kylan,
Men låt mej få slippa att frysa hos dej.
Krossa väggen mellan oss, eller måla den svart,
Men låt mej inte se dej utan att kunna nå dej

                  BECCA lämnar mig ända tills söndag =/ tur att jag har annat för mig ;) hihi!
älskot har hittat Annos nycklar ! :) Hoppas du rockar sönder båten nu.. u can do it girli ;) (L)
Denna killen är wunderbar ! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback