*SUCK*

You're one lucky baby Take me for what I am !
Take me baby or leave me .

     Alltså jag vet inte längre.. :S =/  Hela grejjen är helt sjuk. PALLA

Hur kunde detta hända mig typ? Bajs bajs bajs på det..
This is just to much for me

Barnvakt just nu å.. undra vart Gisela är 8-)
Jävligt lätt att vara barnvakt åt henne när hon leker  med den där kompisen, som ska röva bort henne hela tiden och få henne att hitta på massa skit ! ;P
Jag ska leka med Jessie idag :) *glad*
U make my world spin.
Alltså utan dig igår ^^ JAG SKULLE DÖÖÖÖÖ. MEn du är bäst ^^ Nu ser jag saker och ting på ett helt annat sätt.
Och melodifestivaeln (L) <3
DEN RYSKA KILLEN! en dag är det du och jag däruppe eller hur ;)
hihi.

Never, never let you go
You are the one I'm searching for
Flesh of my flesh, bone of my bone
Love's carving it in the stone
Never, never let you go
Return the days we had before
Soul of my soul, blood of my blood
Love's carving it in my heart
 

 

Cedric det är såhär bara för att vi är så jobbiga människor.
Två normala personer skulle säkert inte ens se nått problem!

Och nu vet jag ingenting.
men jag får se.. det kommer lösa sig iaf på ett eller annat sätt det är jag helt säker på..
Just nu betyder du typ allt för mig. Du är så underbar att liksom alla andra är INGENTING jämnfört med dig..Man borde aldrig hitta den perfekta killen för efter honom duger ingen annan..

You make me sick
I want you and I'm hating it
Got me lit like a candlestick




oh i tried to act like i don't care
but it doesn't seem fair
you're so good to her
and i tried to pretend i don't see
all the things that you do
you couldn't do for me

JAG KOMMER ATT DÖÖ!                     




Kommentarer
Postat av: Litenvarg

Du får inte dö!! jag skulle dö utan dej.. o hela världen skulle dö utan dej.. ingen Peddosafft utan dej!! Du är för underbar för att dö! (L)

2006-05-21 @ 15:13:10
Postat av: hauska

du och ced är enna jobbiga jeflar xD

2006-05-23 @ 13:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback