Bitchy

Idag tog vi kort i skolan. jag undrar inte hur 76728-112
dom blev. jag VET redan hur dom blev.
jag ser ut som en gorilla =/
Eller en apa iaf :)
en liten söt apa.. fast jag vet att jag inte blev
söt på korten. för han tvingade mig att
se ut på ett visst sätt. Han dödade min sitta slött
pose och tvingade mig att stänga min guld-
fisk mun som ja skulle grimasera med xD
och så va ja tvungen att se rätt in i kameran_:
fast jag skulle kolla lite diskret ner i golvet.
Ja,han hittade på en helt ny mycket
tråkig image åt mig *sur*
ApAnna

Ikväll kommer Cedric hit:)
Jag läängtar efter honom!
MÅSTE träffa honom innan imorgon
då ska jag åka till Falun. Visst, det var mitt egna val att följa med, jag tyckte det skulle bli kul.
jag var ändå helt nere och ville komma bort från allt. MEN NU!! Shit vad jag vill vara hemma!
jag vill vara på Hiphop jam i Majorna med jessica . och kolla på Cedric och andra skojjiga saker! Eller samma kväll va på Annelies fest, om det inte skulle bli kul med hiphop jam. men nänä..jag ska åka bil hela dagen till släkten! Trodde ja skulle bli tvungen att hälsa på mormor, hon bodde ju där.
Men hon dog igår..
Vaffan, det känns inte rätt, men ändå.
Det var som om hon redan var död för mig. När hon belv borta och sängliggandes, det var inte den mormor jag burkade sitta på balkongen med, och dricka kaffe och äta kaka och prata om allt möjligt med. Min mormor var redan borta. Och nu är hon borta =/ Hoppas hon dog så lugnt som dom sa att hon gjorde.
Hoppas att hon dog för att hon slutade kämpa. <3


Jag fryser. och är hungrig. Pappa lagar mat :) BRAAAAAAAA
Jag äter massa numera. jag har gått upp TVÅ kilo. men det spelar inte så stor roll. jag kan gå upp tre till.
för jag har gått ner fem kg på senaste tiden, och jag var nöjd som jag var innan.

Det var trevligt på Giselas födelsedag igår :)  bror Linus var här, och mormor och morfar. och det var världens godaste tårta fast jag inte ens gillar tårta :D Richard var med här. Jag, josse, han, linus och gisela och emil och jenny kollade på björnbröder 2 :D Den var mysig :)

Jag saknar Jessica. HOPPAS jag kan åka med till Skottland :D Så sjukt kul det skulle vara :)

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback