cause'

Jävla BAJS faaaaaaaaaaaaan.
HELA MIN JÄTTEBLOGG FÖRSVANN!! jag är nästan arg på riktigt. jävla kukblogg.

Imorse gick ja upp SJU, på min lediga dag. och lämnade Gisela. sen sju över åtta åkte jag in till stan. Träffade en vänlig själ på busstorget som ja snacka lite med, innan jag ringde älsk och meddelade att även hans lediga sovmorgon var förstörd (A) Taskmört verkligen..
Så åkte jag upp dit och vi segade..några timmar..

Sen drog vi till stan och fikade på latte. Därefter till LBS och träffade vänner. Efter det, hängde vi i parken xD och fikade på swing. Sen vi fem var ja tvungen att åka hem, vid sex kom nämligen Basse hem till mig och snackade Skottland med mamma och mig. Mamma är positivt inställd så det blir Skottland för mig om inte skolan vägrar. Fast om skolan vägrar, får det vara ett hemskt bra argument om inte mina föräldrar ska snacka med rektorn så¨jag åker ändå. Dom tycker också att detta är världens chans, jag menar. allt det kostar är fickpengar ..helt sjukt! och jag kommer lära mig sjukt mycket. filmläger :)  

Jessie kom hem till mig sen. Snackade lite med Basse innan han drog, sen slöade vi, hälsade på hennes farföräldrar som vi gör ibland ^^ och åt..och sen gick vi till stationen. Becca var på tåget så efter det hängde jag med henne en stund och fick mina pengar och glodde på när hon käka på korven innan jag traskade hem. och nu är jag här. hemma. JAg borde plugga matte ikväll.
Jag är faktiskt lite orolig. jag menar..måste va duktig i skolan nu. annars kan ja inte åka till skottland. och ja måste komma i tid MYCKET mer..= vara duktig i skolan alltså.
Glömde min ipod hos Cedric. eller rättare sagt, jag visst mkt väl vart jag la den men trodde ja skulle hämta den innan jag drog.

76728-114

Har fått en del kommentarer om att jag är fjortis här på blogg. Alla dessa är dock kommenterade anonymt. Varför? Om det inte är nån ja känner, vet den inte hur jag är och kan alltså inte kalla mig fjortis. och gör den det, bryr jag mig inte. Är det nån ja känner, varför vara anonym ?
Menmen, fortsätt gott folk. I don't really mind. och dessutom är jag lite fjortis ibland, för skoj skull :)


Borde veeeeeeerkligen plugga matte=/ *orka*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback