Grön-Rosa-Orange-Lila-Blå märkpennor

  

Okej, se där, Äna och Bäxx . det var en dag det. haha, hade vart hemma från skolan och typ gick hem till henne vid fyra när jag kände för att döda någon och eftersom hon inte svara gick jag dom hela 2-3 kilometrarna till henne med skithög musik och planerade HUR jag skulle döda någon om hon inte var hemma. Men väl där klampade jag in och gick upp och där satt väl hon vid datorn :P Så jag kastade mig på Christins säng och började svära och säga hatiska saker om livet! sen tröståt jag deras roliga chokladplattor. och rostat bröd ^^ och oboy. Sedan kändes det bättre. vi träffade johanna en sväng med, eftersom dom bor granna hon och becca. Detta är fjärde bloggen idag typ, fast förra var bara en bild. men jag tyckte min mattebok, rosa penna och mina nycklar var fina :O Så dom får vara med.

Jag undrar vad jag vill bli när jag blir "stor". för ett år sen, var jag helt säker på att jag ville bli journalist. alla vuxna tyckte det med. och mina lärare var så glada för att jag hade ett mål att fylla i det jävla pappret på utveckligssamtalen. Men förra året kändes det inte aktuellt längre. mer jobbigt och en barnslig dröm om vad man ska bli. Liksom, journalist, hur jävla kul kan det vara. jag vill verkligen inte bli det längre. jag ville bli författare med. jag kan inte ens räkna hur många "Noveller" jag skrivit, och jag har ju kört till med två böcker också ^^ Jag kommer ihåg när jag satt i min säng med min förra "bästis" Nina när vi var yngre och läste hela min första bok. SHit asså, nu fattar jag hur kass den var men hon tyckte jättemycket om den och jag var jättestolt. Vi satt i mitt rum flera timmar och läste ! :P
Nu vill jag helst inte bli någonting, för det verkar så tråkigt. Fast det vore roligt att ha ett intresse typ, eller något man var intresserad av, så man ville pyssla med det. Ahja, ett tag kvar så jag chillar sålänge :)
Ska barnkalas städa nu.

Kärlek till mina älsk. Saknar er..



76728-108





















Kommentarer
Postat av: hauska

svar på tal. du vet bäst :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback