this thing

Ingen skola idag. för idag är jag faktiskt "sjuk". Eller grejjen är, att jag har ont i magen och halsen.
men det är liksom inte själva anledningen, utan själva anledningen är att jag är så fett trött, seg, döende trööööttt, ramlar ihop TRÖTT. Typ därför..

Igår var jag i Borås och träffade Cedric :)
Jag hade "följe" med Becca in till stan, på bussen, och sen skulle hon ringa massa folk och blablabla. jag gick till latte och träffade Ced. Sen åkte vi hem till honom, vi hade det mysigt ^^
Dom pratade skit om mig när jag var på toa bara ;) men annars . haha.
I varje fall så var jag där igår.
och idag, ska jag vara hemma och sjuka mig och städa. för Giselas barnkalas skull. INGET ANNAT!!!
fast vid närmare eftertanke blir det nog inte så sjukt mycket städning.. (A)

Igår var grejjer bara...ahw shit. vet inte om det är bättre nu men jag hoppas det.
Jag tror jag är deprimerad. jag kommer ihåg hur det var sist.
Sepe bilder..
    



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback