Kaniner, hjälp

Fan det funkar inte att ladda upp bilder, iiisch jag blir så suur!

Har tänkt på mina killar (kaninisar, ofc!;P) en hel del nu på sistonde =/
Tror det är för att jag är i en nere period typ, ni kunde alltid få mig på bättre humör.

Jag tror jag vill köpa en kanin igen. Jag har velat ha en länge, men dom lever relativt länge och det är ju ett stort ansvar. Köper jag en nu, kommer den ju (om allt står rätt till utan sjukdomar och sånt) leva tills jag är typ 25. Jag menar, vill jag ha en kanin då? Det är inte lika säkert.
Men jag behöver en Ninis igen, jag vet att jag skulle sköta den men det är jobbigt för att jag är hemma så lite. Och om jag drar på fest eller nåt och sover borta mycket.
Jag kan leta upp min kattresebur och sen jävlar.. ^^
Men jag vill bara ha en kanin med personlighet..
Som Boys, han hade världens personlighet. Bacardi också . Dom var så snälla och tama också, kunde springa löst på trädgården och komma när man ropade eller stampade i marken (eller ja, i alla fall Boys ;P) haha.

Jaja, Vad tycker ni? HJÄLP, JA TACK!
VIll att alla säger sin/någon åsikt!

Sov gott nu alla Sverigefans, vi äger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback