Cut

Jag bara skämta, Ced kommer nog INTE hit idag xD

HAllå..wtf. är mamma inte hemma? HON SKA VARA HEMMA !!  *spasm*
bajskorv

Jag är glad att vi inte har mång-gifte här i sverige. för jag läste i mitt horoskop att oxen är extremt typ farligt svartsjuk och att vi kan bli våldsamma^^ haha. VÅLDSAM! det är roligt :D
Vi är typ jättebra fruar också. och om inte jag klarar av ett äktenskap gör Ingen det. så stod det också. Oo
Och att om man var född 26 april får man yttre skönhet och ett lyckligt äktenskap. det stod det i domedagsboken xD :D
Oxar är även tjurskalliga och tröga typ Oo
Jordnära.  Duktiga på matte och no ^^ haha

Jaghar fikat massa idag : ) nu ska jag nog ta en promenix...
Promeniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiix


Saker jag behöver göra:

  • fixa ögonbrynen
  • fixa hela mig
  • träffa rebecca?
  • tvätta

Det var nog ungefär det ..


Kommentarer
Postat av: JessieeQuita

du är våg i månstjärntecknet också.. de kollade jag idag.. xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback