Ain't that a Bitch

Jag är så glad att det finns folk som gör mig lyckligare. Var snäll mot mig.
Jag tycker inte att jag är elak mot någon right now.

Idag vaknade jag full av energi.. eh, nej. men jag gick inte och la mig så sent ändå.
jag typ, snacka i tele till halv tolv eller nåt. så jag kanske la mig vid halv ett.
Jag har vart i skolan hela dagen. kom hem typ nyss. Tänkte bränna en Cd med massa sköna låtar , men hittar inga skivor =/ Surt! såg typ fram emot det.
Har inte hunnit göra så mycket, käkar och fixat kaffe. satt på musik..kommit in på msn ^^

Idag på svenskan kom maaaaaaaaaasssa gamla minnen upp! Shit det kändes helt konstigt.
Massa Nina och Amandra minnen, några Emma med ^^^
som den nergrävda lådan ! haha..som jag hade skrivit att jag skulle bli ihop med jens i xD och vi hade lagt i kort på oss. och grävt ner den i Amandas trädgård :D men plast runt ^^ Undra hur den mår nu.
Vad annorlunda det var då! Shit vad jag och mitt liv ändrats på senaste.
Den här "Jag börjar sluta nian" uppsatsen är ganska rolig, lite jobbigt bara att man måste tänka så mycket.

jag saknar dig


Prao igen om ca Fem veckor då. jag vill gärna paroa i Göteborg den här gången. Så kan jag bo hos mamma eller nån annan. så skönt. att vara där..Jag hälsar på mammsen mycket oftare nuförtiden. Göteborg är typ min frihet. det är lättare där. man kan ströva omkring. man kan träffa folk lättare. vara med vänner. åka till och från borås lättare. och mamma jobbar ju, så jag kan ju ändå inte hänga efter henne överallt. Om jag hittar någon plats där, blir jag verkligen glad. JAG FLYYYR IVÄG!

76728-26


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback