Go Fuck Yourself, any questions ?

Okej. jag tar väl tillbaka typ allt jag sagt,
Fast det är lugnt och så..
tänker inte ens säga vad jag tycker och
känner och bryr mig om. Alltså,
hon som inte skulle nämnas får honom

Jag kan väl inte direkt göra något åt det,
men han har ju visat ett par gånger nu att
han inte är så mycket att ha.
Tomt, ensam, ledsen, besviken, arg,
likgiltig, hatisk
Jag kan ju säga att egentligen har jag mycket mer att skriva. fast det tar jag någon annan gång

Fint och sött, alltid något
 76728-97

 
Wish I could give the world to you, but love is all I have to give


På tal om något helt annat. våran tv funkar nu. alltså, boxen och det. kanske den nya dvdn med.
Idag har Jessie vart i vår skola :) det var roligt iaf.. Älsk. vi leker nu jag och hon

Du har rätt, jag är värd något mycket bättre och innan jag dör ska jag hitta det !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback