I'm not ofuckingkey

76728-92I MISS YOU, HONEY ! <3

Well done Anna, tredje
 bloggen idag :K
hahaha
och nu är jag stolt över
mitt händelselösa liv ;)

Men jag har inte suttit
alls mycket vid datorn
idag.
NEPP, jag har :
FIkat med farmor ^^
Vart ute och gått med
farmor och dino
Fikat mera
och så har jag lekt med
Bäxx :)
Dvs. RockyPocky, dvs
Rebecca Hahn =)
Hon gjorde den här
bilden till mig. Cool bild om det inte bara vore typ fula bilder hon tagit :P Jag bad henne att göra en sån när jag fixat bättre bilder, men NEJDÅ, hon gjorde en med dom här.
och vad ska man göra liksom ;) haha

The most fantastical thing in the world is right you


På min promenad idag mötte jag Tvillingarna. Tobias et Fredrik med andra ord. jag vinkade. dom vinkade.
När vi möttes sa dom:
-Du ser lite trött ut..
jag, typ som ett lik helt osminkad och seg.
-Jag är lite trött
Dom typ..
-Du är inte så brun längre.
jag typ för att säga emot bara:
-Jag är visst brun
Dom:
-Du ser lite trött ut.
-JAG ÄR TRÖTT
Sen går vi åt olika håll
Dom:
-HA DET BRA!
-DETSAMMA, JAG ÄR VISST BRUN!

Mycket trevligt *-)
Josse, Micha och Gisela och Michas lillasyster var på djurparken idag. jag avstod xD

Jag är våg i månstjärnteckerna. det sa jessica^^

Om mamma inte kommer hem, får jag DAMP!

Är det värt att ha ett tråkigt liv för bara 20 000 kr? Öh..naeh tror inte det.
får se hur det blir med det.

Adore me. Älska mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback