jag är glad att jag har dig :)

hEj hej hoppas alla mår bra och har det trevligt

jag sitter vid datorn konstigt nog. och jag har precis vart ute lite.
jag vet varför jag inte slutat
bara för att alla tjatar
jag var på väg, men så började alla
det typ proviserar mig..
det är en löjlig anledning men ändå.

vart i borås ikväll.
Stötte fan på toobie som jag ALDRIG stöter på annars
haha, rätt kul eftersom vi precis påpekat hur konstigt det är att vi aldrig träffar varann på stan xD
han var snäll :) Lite dissig som sa att han inte skulle börja bli social med mig men det har han redan brytit ;)

Cedric hade gjort klart för mig att han skulle vara ENSAM med sina kompisar
jag väntade jättelänge med att gå och fick därför, en HEL TIMMA
fast han satt där ändå:P
så jag träffade honom. och sen sprang han in i mig i parken. för han var jagad :O
Och då kom
han inte därifrån (A) HIHI

har ca 2 kr på mobilen =/

vaffan. orkar inte skriva mer. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh 2 spänn!?!?!

Ja toobie stötte vi minsann på
MEN DU NÄMNER INTE HUR ELAK DU VAR I TELEFONEN XD

2006-08-11 @ 20:35:34
Postat av: toobie

ja är cool (H)

2006-08-13 @ 01:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback