she lost a piece

Sha shabba shao
Sötisar :K           


idag är det torsdag.
jag ska städa och hämta gisela.
sen ska jag till rebecca becca bäcxccciiiiäää.
vi ska. ja. det ska vi

igår var jag i göttttteboooorrrrrg.
sjukling va med. hon red på min rygg i femman. det gjorde hon
vi var på em disco (H) yeash. det var vi.
vi kollade okunskapr liveee ^^
efteråt skulle cedric + björn hem. men vi fick stanna kvar. i den. stora staden . gbg
vi hängde med christian och han bjöd oss på mc donken fika. Mkt snällt av honom :)
sen föjlde han oss till tåget och jag tvingade typ alla att springa för jag trodde att vi hade bråttom.
sen när vi väl var där, var det EN KVART KVAR!!!'
shit asså
ÅH FÖRRESTEN! vi träffade ju shärran också. han glömde sin skiva hos mig. eller nä hos elain men jag fick ta den. han ska få den. nån gång

i bilen hem som syster jenny körde hade vi okunskapr party ^^ det var jätteroooligt! :) men alla var helt sega.

när jag kom hem åt jag mat ^^
josse åt också mat

JAg har tänkt lite.. tänk vad jobbigt att skaka/vädra sina sängkläder VARJE dag!
och vad äckligt att hångla med någon från nåt land där man inte borstar tänderna O.o

fyfan vilken blogg, läs aldrig den ;)

den är så konstig för att jag snackade med Beccs i tele när jag skrev HEEEEELA bloggen (talang)

jag läste även allt högt i luren xD
ha överseende

sist men inte minst xD 
Lite kärlek till Mammi på semester, Jessie hos sin pappa (Ny syster ! Ih), Becca hemma vid datan, Josse i köket, Elain vart hon nu är i en främmande stad, Charlottiiis VART HON NU ÄR?!, Shärran i göteborg troligen i sin säng, Cedric <3 på jobbet, ah och alla andra fina folks : )

KöZzzZaH*


Kommentarer
Postat av: Christian

ja du lurade oss att typ springa :P he he...

trevligt att du kom ihåg mej och skrev om mej...

:D

2006-08-12 @ 08:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback