til' u get the name *

Godmorgon.
idag sov jag till ett. jag som inte ens gillar att sova länge. det är jobbigt
fast idag är jag typ sjuk. sjuk på rigktigt alltså, innan var jag bara mer såhär påbörjan till sjukdom ;)
det är jobbigt Oo
Det är städdag idag också. BORING. och om en timma ska jag hämta Gisela.
och då måste jag klä på mig massa kläder först. JOBBIGT
All i know is it's hard to say i'm sorry ..

jag har massa äckligt slem i halsen och det är lite jobbigt att svälja när det är i vägen _:


Guess I'm gonna be okey, guess I'm gonna be alright

jag vill gå och lägga mig igen. det var typ mysigt att sova . fast det var iskallt. jag hade fönstret öppet fast ja hade ingen lust att stänga det ^^

jag ska gå och hämta mer kaffe.... innan jag blir ledsen Oo
Shärran är bra när man är ledsen . Tack på dig

I brist på annat kollade jag en stund på tv-shop idag xD
Seriöst. om man kolllar på sånt blir man HJÄRNDÖD!
dom säger samma sak OM OCH OM IGEN. hela tiden. det är fula bilder också . hata tv-shop
jag såg om en såndär sak man sätter på magen, armen, benet, valfri kroppsdel och så drar den ihop musklerna så att man blir tränad utan att göra ETT DUGG!
inte ens bli svettig. det är iofs rätt bra xD
men dom säljs ju inte i affärerna , bara i tv ;) Sen såg jag reklam om sånna där kaktus piller som gör att man tappar aptiten, som dom där sydafrikanerna använde när dom skulle ut på långa vandringar förr. det finns en skitbra molekyl i den kaktusen :D haha. .ah...ni ser. det är äckligt att titta på tv-shop.

Idag ska jag nog träna lite motionscykel för skoj skull :) haha. jag har aldrig tränat seriöst på den..jag har nog kört ett tiominuterspogram ca 2 gånger eller nåt :D men det är så äckligt, man blir helt svettig.
svettig på fel sätt. jätteäckligt. och så kan alla som vill SE hur pinsamt kass man är xD
fast jag är nog bra :O hahahahha haha

jag önskar att rebecca var här nu för jag typ behöver henne idag. hon kunde vara min..öh..städslav ? *-)
det är ju liksom trots allt städdag idag ;)

Äsch. bah bah med er. PÖZZzZzZZzAaAh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback