Would it be wrong Would it be right?

Imorse ringde min klockan klockan ÅTTA!
jag tyckte det var extremt tidigt. fast sen kom jag på att nära skolan börjar ska man gå upp SJU. det är sjukt :P

Josefin kollar på sagan om de bannlysta. det är skitroligt ^^

Jag lämnade Gisela på tennisläger saken imorse , hoppas hon får det jättekul där
eftersom det fick mig att gå upp så tidigt :)
Farmor har åkte hem. eller nej, men hon gick härifrån typ 40 minuter tidigare för att köpa en dricka xD
FYRTIO MINUTER
det tar typ.. väldigt mycket mindre minuter att gå dit :)
Jag och josse fick 250 kr var innan hon gick :) Snällt *

jag dricker te. men det står skitlångt bort. om jag vill dricka lite, måste jag resa mig_:
Nu ska jag resa mig

Tillbaka. Jag kollade på dendär filmen jag lånade av Bäxx igår.
den var söt och bra men jävligt kort :D
SERIÖST, EN TIMMA OCH TIO FATTIGA MINUTER. :P
en och en halv timma vore mer normalt, eller två ^^

and now i can't feel all that's left is nothing ..

Alla som inte brukar läsa min blogg kan droppa en lite kommentar . (as if it would happen)

Kommentarer
Postat av: Petunion

Hehe sötnos:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback