Would u still remember me ?

MORRN!! Min blogg har varit relält elak mot mig några dagar nu, dvs tagit bort LÅNGA BLOGGINLÄGG jag skrivit.. det är jävligt jobbigt och helt sjukt störande. Ingen ide att jag ens försöker skriva om mitt ointressanta liv tycker Mr Blogg.
76728-86



Allt som jag försökt skriva glömmer vi nu. Det var MASSA saker men shit the same.

Idag ska nog Cedric komma hit. Jag väckte honom. Men jag hade lovat att ringa :K
Igår kväll, höll jag nog helt seriöst på att DÖ DÖ DÖ DÖ av tråkighet.
det var fan det värsta jag varit med om ;)

I går dag var jag hos Jessica :D Hon fyllde år igår :D

Absolut Reggae Classics ;)

Jag är seg. Jag är blond :D jag är...
JAG ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR dampig.
jag får ryck. ryckryckryck. Ryck på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback