Egentligen borde man vara en sådan som bara dricker vin och äter mörk choklad.

  


Jaha du, nu är det som back in the old days :) Den gamla bloggen. Alltså, nogg.se är inte världens snabbaste på serverbyte måste jag erkänna..
Har hänt cirkus tre miljoner saker sedan sist jag bloggade. Fast det är så past ;) hahaha
Idag lekte jag med Linda, vi åkte till Borås för att shoppa lite julklappisar. jag hittade en jättetuff kjol till Gisela :D Jag hade mottot: Köp något du själv skulle vilja ha. Och det gjorde jag. Tror hon kommer att älska den : )
Det var skitnajs att vara med Linda. Vi har pratat om massa livsviktiga sake. Linda är en smart människa, Me like that.
Och så sjukt skönt. Bara två skoldagar kvar, tisdag och onsdag. Går dock bara till tjugo över ett på onsdag. På måndag är det ingen skoldag, då har hela 7-9an innebandyturnering. Ofta att vi vinner, jag menar,sjuorna får TVÅ mål mer än oss redan i starten och åttorna ETT. hur ska vi klara oss, bara för att i är äldst är vi INTE bäst på innebandy ;) haha. men det ska bli kul iaf, jag och mitt lag ska klä ut oss med åttiotalskläder xD (det är maskerad OCKSÅ Oo) Liksom maskerad innebandyturnering. VI kanske vinner pris för schysstast spel xD eller coolast kläder. Vinnare blir vi nog inte :) men ändå.
Har höjt mig i en del ämnen. SKÖNT! Jag är glad :)
På lovet, ska jag leka med Sara. och med Cedric. Och Cedric ska flytta om två veckor :D Så tufft, den 1a februari. Hoppas det är en fin lägenhet..
Imorgon hade jag tänkt leka med Cedric, när han slutat.
Hälsade på honom på jobbet idag, jeetttelengesedan vi sågs sist. eller. mja rättså ^^
Åh vi har ju haft massa lucia också :D Det var hur kul som helst, vi har fått massvis med beröm och goda ord, det är skitnajs :D Våran Lucia Rules (H)
Den var faktiskt bra, den var rolig, fin, cool och så vidare. Och roligt att visa upp. Hade nog sammanlagt 6 föreställningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback