and it tears u up inside

Huh Well but, I don't mind cause i feel good inside


Why are we so blind to see, that the ones we hurt are you and me

76728-86



haalloo
Idag har jag köpt. en ny kjol. och två nya t-shirtar :)
och så har jag lekt med Jessica.
och vi träffade fredrik och robin och linus så vi var med dom lite.
sen så var vi med tobbe och brynne med en liten sekund.

inatt var jag upp till typ sju.
vid sex gick jag ut till busskuren för att röka
och jag hade bara trosor och t-shirt på mig
men liksom vem är ute vid den tiden? å så snacka jag med becca i telefon.
och sen kom en bil, inte nått med det för det åker bilar på vägar. men den körde hur sakta som helst. sen värsta vänder den och kommer tillbaka och stannar! å så kommer ANAND ut och typ:
Mår du bra? :S
jag typ:
Jag mår fint!
han sa typ, bra och åkte iväg
fatta pinsamt O_o

jag har skitmkt mensvärk. håller på att dö typ bokstavligt talat . och det är fruktansvärt.

Och idag sa jag till Jessie att jag "typ är sjuk..asså, inte dödssjuk så men , ah, sjuk. vi tar det nån annan gång"
och hon typ " ANNA, säg inte att ? ! :O:O
ni skulle sett henne. vad tror hon om mig >_< ;)
haha

Kommentarer
Postat av: hauska

haha anna :D jag förstår henne ;) FnisS
Du får se till att visa mig kläderna FOR FEAEN :D
Give them to me baby ;)

2006-07-03 @ 11:02:14
Postat av: JessieeQuita

de lät faktist som om du va döds sjuk.._: för du sa de på de sättet.. =S ;)

Postat av: hauska

:P illa.. anna dummish :) hihi
JAG GLÖMDE
att säga
att den blå tröjan..
ÄR RESPEKT.
Och att jag vet varför :K MUAHAHAHAH

2006-07-06 @ 01:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback