cracks

ScHaaLLO.
det är knasigt.
mitt liv är förstört och så och ja får inte göra nåt
men jag är glad ändå lisom
:D
wunderbart : )

Men jag vet redan vilka som älskar mig på riktigt och inte
jag vet redan vilka jag har och inte


speciell






Imorgon ska jag inte lämna Gisela
Imorgon . ska jag:
*städa skjulet med josse (JAAAAAAA*dans*)
*packa lite smått mera. GÖRA PACKLISTA
*åka Borås?
*åka göteborg

oaww..
massa saker
på fredag ska jag leka med Cedric:)


finns bara en sak som kan förstöra min helg: mamma är inte hemma
men hon är ALLTID hemma
men ja har inte pratat med henne..

You're the one for me. You're my ecstacy (L)
ÄLSK



 

Kommentarer
Postat av: hauska

You know you always have me here.
I'm you light in the dark.
I'm your stars at the heaven
I'm the sun in your heart.
I'm yours. Totally.!
And you will always have me.
If you want or not !
//Räääbekka

2006-07-06 @ 02:00:00
Postat av: hauska

YOUR light* HALLÅ ELLER :O stavar som en kratta :)
OBS. krattor kan inte stava, så det är dåligt.

2006-07-06 @ 02:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback