* jag är ledsen men du är allt jag har kvar

Hejsan

Idag sov Bäcca över hos mig. min min housvääägn :D
på natten var det kallt så jag tyckte att jagh kunde stänga fönstret
när vi vaknade mitt på dagen
fick man HELT SERÖST INGEN LUFT!
men inte gick vi upp nej nej, vi låg kvar och typ:
-jag kallsvettas
-jag kvävs
-jag dör
OSV

Igår var jag världens jobbigaste pms unge.
eller
det tycker bääcca att jag ALLTID är. men men. igår kanske jag var det
men jag blev bara på så dåligt humör
pga en sak xD

SERIÖÖÖÖST! alltså min mamma börjar bli jätteläskig och allt är bäccas fel O.o
vi skulle aldrig börjat snacka om det innan. bajs bajs. skit skit

jag tycker jättesynd om Cedric <3
bara för ingenting liksom. idioter
dom är säkert..öhm, nöjda med sig själva O.o


would have given up my life, for you
guess it's true what they say about love, it's blind
you lied straight to my face, looking in my eyes
and i believed you cause' i loved you more than life .. *

You are my Lollipop - sugar sugar top
You are my Lollipop - sugar sugar top

I wish that I were a Bubble Gum,
chewing on me, baby, all day long
I will be begging for sweet delight,
until you say I'm yours tonight


Come with me Honey,
I'm your sweet sugar Candyman
Run like the wind - fly with me to Bountyland
Bite me, I'm yours - if you're hungry please understand
This is the end - of the sweet sugar Candyman


Oh my love - I know you are my Candyman,
And oh my love - your word is my command
Oh my love - I know you are my Candyman,
And oh my love - let us fly to Bountyland





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback