b e c a u s e

How pretty babies <3 Saknar er, kom tillbaka (U)

76728-66

76728-65

Haao , sen sist har det hänt en del grejjer..
ORKA berätta.jag skrev värsta bloggen innan idag men den försvann O.o så keligt ;P
I lördags och igår var jag med Ced :) han är min älsk. <3 så dt så
och i söndags var jag i gbg, lodade runt med Danne :) jag har fått en ny vän ;)
och i måndags såå..åkte jag hem. en hemsk sak hade hänt..önskar jag aldrig åkt..
ich igår var jag ju med Ced.. hur slöa som helst.. fast jag tvingade honom att gå ut ibland,
en gång gick vi ända till solängekvarn. det var jättemysigt att gå dit..men sen när vi skulle tillbaka..så var det uppför hela vägen O.o vi vilade. på gräset.

Brushan har precis vart här ;) han och peter. trevliga pöjkar det där. seriöst, linus är en klippa;)
jag litar på honom.

Jeeeeeeeeessssssiiicaaa BABY du betyder typ sjukt mkt för mig ! du finns alltid där du är helt genomskön :D du och jag mot världen typ ;) <3
Och Elain, du är så jäkla klockren :D Koolare brutta får man leta efter ;) xD
"han ska till slakteriet som dom andra grisarna!" xD HAHAHA
och Rebecca, har jag snackat skit om dig ?:S Öh..oooooo-kej

I can't do this thing called life without you here with me
Cause I'm dangerously in love with you
I'll never leave
Just keep loving me the way I love you loving me

Anna <3 Ipod



yeah this is chilling xD






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback