Coolt

Yeah 
You know I could make you happy
I could change your life 
If you give me that chance to be your man
I won't let you down baby 
If you give me that chance to be your man
Here baby, put on my jacket 
And then... 

Maybe we'll fly the night away  
(I just want to love you baby, yeah, yeah, yeah) 
Girl 
Maybe we'll fly the night away 
(I just wanna love ya baby) 
Girl....



HALLOJ !
kom preis hem från skene. vart där med rebecca. och så
det var.. kul..
Asså..jag ska dricka kaffe nu.
hinner inte skriva mer.
fast jag är jätteskrvivsugen =/


KAAAAAAAAFFFFFFFFFFFFFFEEEEEEEEEE

 



When i feel blind, you are the light that guides me *

Hej igen
sen sist har det hänt inte så mkt
MEN
gisela har hittat massa saker i min väska
saker som hon inte borde ha hittat
HAR JAG BETT HENNE ROTA I MIN VÄSKA KANSKE?!
bah
och jag har inte städat nått. fast jag borde
ha städat massa
liksom
jag har ingen lust

jag: Det var så lätt att gå nerför! det borde vara nerför uppför också!

jag är typ, smart, det är jag

det finns ett helt nytt virus
bara så ni vet
nu vet ni
så öppna inga mail från PowerPoint presentation som heter "Welcome to the matrix pps."
då visas en bild i ca 10 sek och sen kommer texten "You're hard drive is over"
och set är den
allt har, suddats ut O.o


öh, fråga min inte vrf jag skrev så.
men serrö, det ligger ett utskriver mail här vid datorn där det står typ det.
jag tänkte.
att jag kunde skriva det =)

OH NO vad det regnar nu .. O.o bajs bajs


Kommentarer
Postat av: hauska

yäääyh dags att städa ääänaa XD mwihihi *skadeglädjaren* är i farten :P

2006-06-22 @ 17:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback