I've got nothing left to prove

På min balkong kan jag vara hur jag vill O.o

Halloj för all del.
Sommarlov nu :) (H) *glad*
det är så kul att säga för all del..har ni tänkt på det ? O.o

Idag var skolavslutningen extermt tråkig, mycket tråkigare än den brukar vara till och med.
Betygen var okej. kunde ju vart sämre, kunde vart bättre.

Idag skulle vi käka pizza till lunch. men ja orkar inte. jasäger att jag köpte en pizza..eller nått. så blir det perfa.

Halv tre kommer mormor och morfar. vi ska käka tårta med dom.. Huh..vill hellre äta tårta med Jessie å hennes farmor och farfar xD Men det kommer nog inte på fråga. och dessutom hittar jag ju inte ens dit ;)
Mja mja, det blir väl :D

"come on over and do the twist"

Åh nu blev jag jättesugen på att lyssna på "beat it" helt plöstligt..
vaffaan.. orka hitta den skivan xD jag kan sjunga istället ;) haha . det ska jag göra

Undrar vad jag ska göra i helgen..
det känns jättedumt.,
jag vet inte vad jag ska göra.
jag får typ inte va hemma. päron ska iväg igen
dom vill inte att ja ska stanna hemma
jag kan ju göra hemska saker O.o
jaa, det vet ju alla :S
så jag får väl åka till mamma.
en ikväll ska jag ju till borås. vad som än säger.
med jessie.
såhär ascoolt disco xD HAHA
hata disco.
men dt är ju OkunskapR live och grejjer ;) hihi
så det så..
jag kan åka gbg imorron ..
får se
det blir väl ;) som allt annat

Kollade på Sin City nyss. den var helbra :D aldrig velat se den för den verka så tråkig.
alla säger att den är tråkig. det är dom som är tråkiga xD hah
idag så stod den där i hyllan och ville att jag skulle se den..så jag gjorde det :K

hmm.. nu blev det krångligt.
varför måste allt vara så bökigt för mig? >_< inte rättvist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback