La Prinzipezza - Love Buzz

NormaltNormaltNormaltNormaltNormaltNormaltNormaltNormaltNorma
76728-63


SHa :)

Bleed this boy, for your brew
I've got nothing left to prove
If I die before I wake
Hope I don't come back again


det är modigt av mig att ens våga dricka kaffe härinne efter det hemska som hände..
men jag lovar...koppen står aslångt bort, ingen fara :D
No dagen...jaa, det var inressant måste jag säga..
Asså Becca är nog den lataste jag vet. gick så jäääkla sakta, bara klagade och sen kom hennes mamma och hämtade oss (A) Det var den No dagen ;) Vi var på typ EN station hahah.
dessutom försov jag mig en och en halv timma imorse.. Det vill säga jag vaknade klockan åtta.
och det var egentligen då vi skulle starta,vår grupp alltså. och ja skulle typ lämna Gisela och skit. Men mamma sa att Josse fick hjälpa henne i ordning och sen fick hon gå själv till skolan.. :D
haha, stackars unge verkligen..hon hade inte ens käkat frukost åtta och tio över åtta började hon. det tar fan en kvart eller nått för henne att gå :) Men hon var lycklig ändå, hon får nämligen inte gå till skolan själv egentligen ;)

Och jag typ tog på mig tröja och brallor och drog. men liksom det var jättevarmt ute och jag glömde ta på mig typ linne under. jag körde bara tjock tröja xD haha...och JACKA! fatta vad jag typ dog..
menmen. det löste väl sig. fast jag fick inte grilla korv _: *sur* DAMNIT xD ;)

Robin har visat sin dåliga sida 8-)
mjamja, skönt iaf å veta vart man har dig nu.

ELaaain ÄLSKIPÄLSKI dig <3 hoppas ögonbrynen blir heta ;) hahah (A) swetnaws

jag har typ ångest.
vet inte om ja ska sitta här, sova, duscha eller glo på film >_< fatta jobbigt.

massa Nirvana på min Ipod har förstört mig ^^ xD haha dumma.

Det är slut nu! JAAA
ska slappa sönder i sommar.
sommar..soooooommmar. ledig

Älskar dig Cedric :) Ceddan (H)
Ceddan låter så himla gulligt tycker jag :D

Jag och Jessie på Kungaberg igår då ;)

ska slappa sönder i sommar. sommar..soooooommmar. ledig Jag och Jessie på Kungaberg igår då ;)
fan vad vi ägde när vi vurpa med cykeln xD haha (dvs. JAG vurpade med OSS på cykeln (A))

vad modig du var som hoppade i direkt :D du fegade inte nått. inte alls. inte ett dugg, rakt i bara liksom ;)
dt var koolt gjort :)

HAHAHAHHAHAHAHHAHA
Shit vad du ska äga sönder festen ikväll Jessiepessie ;) 
You make all my hard times a little more easy <3<3 ÄLSK



Ha en underbar dag och skit, och sköt om er och bajs. Puss och grejjer. bråååka

Later:
Hallåhär
Idag har ja vart i KInna jag. med Emmza.
hade precis bestämt för å ha värsta sega slappdagen och så ringer den liksom ;)
hade liksom inga pengar. tog 42 spänn från Gisela, 12 från Jenny, 12 från mig själv och 70 kr som jag hittade i ett skåp. fast mamma hade gett mig tilllåtselse att leta igenom huset efter pengar ^^ hade inget busskort ju >_<
haha. MEn det var jättetrevligt :) Rugggggigt längesen vi lekte juu ;)
Våra låtar EMMA. BÄST ;) vi äer. jag är expert på att skirva låtar ^^

Först skulle ja smaka på den där vaniljlatten . Lät ju wundeerbart ju O.o
men så köpte jag ett linne xD Jättenajs (H) Så jag hade inte råd med det längre sen..
så ja fick köpa vanligt kaffe ^^ Sen visade det sig att lattemaskinen var trasig ändå :D HAHA det var kul :D
emma blev sur ;)

Sen drog vi till plejset där hennes päron bor. å gammelfarmor. där åkte vi på hennes moppe :D
haha. hon har pratat om den hela dagen ;) hahaha.
Vi köpte pizza med och picknickade med den mitt på lekplatsen. perfekta stället, så himla mobbade :D
Vi lekte med nån Pontus med :D han var...öhm, speciel kan man säga.

sen skulle vi me emmzas farsa å handla..vi tog cykeln.. och det gick..haha, ASBRA (H) !
jag skjutsar Becca och Jessie 47 tusen gånger om dan (nää nu överdriver du igen Anna) och hon skjutasde för andra gången i sitt liv och hon var hundra gånger bättre än jag xD
Meh vaffan..lite vingligt och så är väl mysigt :D
haha, jag fick ju nästan mig och Becca påkörda för nån vecka sen (A)
Och jag vurpa med Jessica vid badet igår ! HAHA. det gjorde ont i knät och armen. synd om Anna.

Jaja, det blir väl. jag är master anyway :)

Pälskade pälskling :) <3 längta efter

Nu, ska jag hitta på nått annat :D Omg så beroende av att lyssna på Nirvana nu igen =/ MÅSTE upp till Ipod bäbis.

Kram banan skumbanan


Kommentarer
Postat av: JessieeQuita

dina e me super heta ska du veta..=)Söt som choklad, kan vi leka idag? =D ja vet :K jag va bäst vid badet.. de va inte ett dugg kallt...:K =D
älski päslki Annna

2006-06-08 @ 13:36:46
Postat av: JessieeQuita

Oh my God you are soooo cool, you make everyboby look like fools!! =D YOU and ME the coolAST! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback