nappar och shit

Halloo

76728-85


sitter här å väntar på att becca ska ringa igen
så jag kan ju lika gärna skriva lite under tiden..

Idag var såhära första torsdagskvällen :D
Sebbe var där(H)
haah.
inte för att vi kollade på honom precis, men nog var han där alltid!

Jag och jessie åkte in kl 18.52.
eller. bussen var ca hundra år sen så vi åkte väl inte riktigt då ändå:)
först gick vi  runt en stund
sen gick vi till cedric och fredrik på cafe latte.
och satt där mest bara.
sen kom andreas. och så satt vi mest bara kvar.
sen drog vi till parken och dansade som faen och gjorde andra pinsamma grejjer
alltid jessie å ja alltså:P
sen gick vi till becca men hon hade en rätt trist attityd så vi kilade upp till massa på golfbanan
men där var en ganska äcklig "mark-bor" stämmning så efter en stund gick vi :D
och så höll vi på ett tag till xD
tills vi gick tillbaka till latte för å se om dom satt kvar.
det gjorde dom. ca en minut. sen skulle dom till swing.
så vi blev dissade och gick iväg IGEN.^
Å så va vi en liiiten stund med Mini.
å så efter ett tag åkte vi hem

och sen jag kom hem har jag..
Käkat
vart ute och snackat med becca i tele.
vart ute lite längre¨
druckit te ute
chattat.
nu så..skriver jag :D
ska väl snart ut igen, och snacka med becca, om hon kommer ihåg att ringa och shit

Igår kväll hade jag ett rätt kul samtal med shärran : ) xD
haha

Naeh, palla skriva mer
jag är helt sjukt slut.

Kramarkramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback