oh well whatever nevermind

holla holla holla !! O.o öh..ja, precis

what if i dissappered would you still remember me?
'cause if i die it was ment to be


vaknad för typ en timma sedan, jättetidigt, klockan halv åtta =/ hemskt. jobbigt iaf
igår var jag i Borås med Jessie och Becca och handlade såhära, söta kläder xD HAHA
roligt (H) vi är koolast i stan ;P
Och sen fikade vi med Cedric och ...Fredrik? och sen var vi med Ced efter det. tills vi åkte hem.
och¨väl i Fritsla träffade vi Adde, Tobbe, Febbe och Linda.
var med dom lite. och sen smög jag ut till dom när mamma å pappa lagt sig xD
och sedan vid ett kom jag hem igen.

ska jobba trädgård idag :K *duktig*
Gisela är på ridläger O.o

Idag fyller "morfar" år..
ska åka dit och typ..fira..
blä vad tråkigt.
dom kan väl komma hit istället >_<
dom bor värsta långt ut i skogen..cplångt från civilisationen och grejjer


All I know is it's hard to say "I'm sorry", but the tension grows / so I'm gonna say "I'm sorry mum" /
For the times i've been gone / For the times i've been yellin' at you, when i was wrong /
the tention's gone and we've come so far / what comes around, goes around, so i love you ma /


fuck vad många myggbett jag har alltså..
fan överallt. jättejobbigt
kliar
*pet*

och igår fick jag veta att vi ska åka på semester den 3e juli.
det är hur snart som helst ju O.o lite mindre än två veckor ..
hallåå..!
först ska vi åka till tyskland, sen ska vi vara där några dagar, och sedan åka vidare till ungern (JAAA) nån/några dar. till sist åker vi ner till kroatien och är där någon vecka eller nått sånt.
hela semestern = två - två och en halv vecka.
jag tror att det kommer bli hur bra som helst. soligt..bli brun (H)
köpa nya grejjer.
billiga länder xD
jag och Josse äger världen och grejjer :P kommer väl ihåg förra året i ungern xD
Fast kommer attt sakna..Jessie. och Cedric (L) och Becca :)
mest Ced :) hoppas han är upptagen hela tiden då så skulle vi inte kunna ses ändå ^^
You're my crack of sunlight <3

76728-64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback