Can't stand no more

Hallu. Idag, är det den stora paj-dagen. man äter paj. jag tycker inte så jäkla mkt om paj längre =/ +o(
*spy och sånt*
Jag tycker om kaffe ^^
  Och Dima Bilan :) <3
Och Cedric. Och Jessica. Och Rebecca. Och Charlotte.

            I don't ever wanna feel, like i did that day. Take me to the place of love, take me all the way

Alright okej, HOOOOOOPPPPPAS jag ska vara med Challle på fredag...Länge sen ju.
har Jääääääävlans mkt att prata om O.o

Never never let you go, you are the one i'm searching for <3   

Lite Sugen HUH?

Vilken piss regn väder. jävligt mys tkr jag. Älska Regn (L)
det är ju helcharmigt :D bara det blir fint så småningom och så ;)

                                               "We are dancing on broken glass, can't stand no more"

Jag ska nog till Götet i helgen med..för det måste jag. träffa mammsi lite..seriöst, va ju inte där förr gången O.o
Och jag får dåligt samvete xD jag är ju trots allt hennes barn ^^ Logiskt Anna... VERKLIGEN
AnnaaThita  :) Det är lätt respekt xD
så mobbat liksom :D men sött ändå.
"we get fat, stay black, and stay hood" HA HA HA HA SOFT
Sista dagen med såhära HK imorron. jag har vart expert duktig (A) vilket borde ge mig MVG + + i HK, men jag är tveksam till det O.o Seriöst känns det som om jag sänkt mig i ALLA ämnen typ.. ÖH well done then
Och IDAG var jag hos Tandis. Yupp. såhär var det. att jag har fina tänder. jag är duktig. jag är bäst. och jag hade inga hål. men ja bad dom fylla i lite i en gropig tand så att det inte skulle göra ont när jag hoppar och så, och det gjorde dom :D *snälla tanter*
och vi kom fram till att det gör inget att jag har stora kaninframtänder, för det hör till min personlighet ^^
Jag har kommit på att jag tycker om att vara hos tandläkaren. det är mysigt =) haha
Alltså jag har lust att skirva massa STRUUUUNT .. men liksom. det kan jag faktiskt göra också:D för dom som inte orkar läsa sånt här har redan slutat..typ nånstans vid "Jag ska nog till Götet i helgen med.."  :)
Alltså mitt idrottsarbete..Baaajs, inte ens börjat..ska ju faen va KLART snart..om nåra dagar...måste planera in det med *suck*

  

Tyvärr Micha Cedric dissar mig idag (VÄDRET DU VET) (öh okej ^^) så du får din skiva någon annan dag =)
jag kan spara pengarna xD                   
                                                                                               

Kommentarer
Postat av: hauska

hääääääääy AAAANNNNAAAA
The greight (;)) paj dag ffs .
HATAR PAJ! men våran rabarberoaj var ägigast :D och jättegoooood!!!
men DU DU DU. you are the one I'm searching for.
JAG VILL BITA DIG.!

2006-05-24 @ 13:03:17
Postat av: hauska

rabarberpaj menade jag ju naturligtvis . DÖÖÖH

2006-05-24 @ 13:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback