Dagen efter ;)

Du är den jag aldrig kan sluta tänka på
Du är den jag vill ha nära mig så
Du är den jag vill släppa inpå
Det är bara din bekräftelse jag vill få



76728-6 
THIS is the REAL me ^^

heeej
igår var vi på våååårruuuuset :)
jag och rebecca ägde ALLA, vi sjöng och skrek och hoppade..jag är hes idag^^
vi var sådär SKITjobbiga så att typ alla blev sura..:)
jag köpte skosnören :D jag stödje bris asmkt ^^
ett par till Becca, ett par till Ced och ett par till Jessie. och två par till mig. fast jag har tappat bort dom ena. andra dan liksom, well done ;)

och jag köpte kaffe av ALLA kaffe cows rebecca ;)
R: Vaffan Anna ska du köpa av ALLA killar?

jag vill också ha en toarulle ^^ jag vill med ha spagetti :D

våran busschaffis alltså, ÄGIG värre :) han ska vi åka med jämt, tycker jag :D


men nu ska jag gå till skolan :) med gisela.
faaaan ja viiiillll inte orkar inte skola idag =( BAJS BAJS BAJS BAJS

HEJ Igen !
nu har jag håltimma.. sen ska vi ha nån judogrejj men jag ska inte va med..så jävla ont i magen..dööör=/ aoooo stackare anna?
becca sov här inatt. eey du letade dåligt under mitt täcke. enda stället ja inte leta för där letade ju DU. men tänk för att där var den, hittade den när du åkt imorse ^^
Och Gisela var jättetrevlig imorse :D hon gav mig kaffe, skötte sig själv, var snäll och sånt ^^
(för en gångs skull !)
IGÅR VAR EN SÅN UNDERBAR DAG KAN DET INTE VARA IGÅR IDAG??!?!

                                                                                         




Rebecca: Vad heter du förresten?
Chaffis: Mathias
Jag: Du passar väldigt bra i det namnet faktiskt !
*skratt*
jag: Shiiiet vad jag är mogeeen :D:D
julia: det är det väl ingen som har sagt heller..

Det vad kul :D ^^

Damn, you're hot like a summernight  <3                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback