det jag lever för

 Ärligt, jag älskar verkligen dig Cedric. oavsett om du tror mig eller ens bryr dig         (L)                                                   
Tänk vad livet vore, utan det man lever för 
                                                                                     76728-16

Rydlas museum hela dagen då.. yeay ^^ vad obeskrivligt tråkigt det var !
mja mja, nu är det helg i alla fall..skönt..
Inatt ska jag sova hos Jessie :) :) Lövish :D:D
om jag får villsäga, men det hoppas jag och tror..

You taste so sweet but i can't eat the same thing every day

ibland känns allt väldigt meningslöst..=/ just nu är ibland.. liksom. varför kan inget bara vara som man vill att det ska vara? det är väl inte så jävla mycket begärt egentligen?
och vissa människor fattar verkligen inte ett piss.
ge fan i å ens försök.
om det inte händer nåt kul den här helgen tänker jag fan hänga mig själv eller något.
eller nej. det vågar jag inte. men nästan.
ring eller smsa mig. jag är en mobiltönt
jag är en tönt överhuvudtaget. fuck vad töntig jag är. men jag är lite cool med..hoppas jag.
Vaaaffaan. jag älskar dig. du sa att du tyckte om mig med. varför blir jag så osäker av dig då?
och måste du hata alla jag hänger med och allt jag gör?
du tycker inte ens att jag har nått liv. du tycker jag har ett tråkigt liv.
men jag är inte sämre än dig bara för att du är viktig..bah!
du är underbar.
jag är kramsugen..jag är sugen på att gå och lägga mig. och sova.
jag är INTE sugen på att åka på läger med KLASSEN måndag-tisdag.
alltså seriöst. hur många jobbiga, töntiga, fjortisar kan hamna på EN skola?
hur lyckas man?
orka det lägret..bajs. jag vill inte =/ pallar inte..
om du lämnar mig nu går jag sönder


vad ska jag göra? förändras? säg bara till, jag kan det..                 

jag vill bara vara med dig

SERIÖST JAG DÖÖÖÖÖR

omg oooorka

                                                             



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback