Fuck Allting

                                                                  I'm too young to be Taken seriously

      
                         76728-11





Hej. vilken otroligt oskön dag det har vart idag. eller nej, det är inte sant. 
det har varit helt okej. bara inte mer än så.. 
suttit av alla mina minuter nu. hoppas de inte kommer fler*-) (jävligt troligt du !)
alltså omg vad jag verkligen inte bryr mig. säger ni så som nått slags HOT?!
som om jag verkligen skulle bry mig. bli mer engagerad.. ledsen isf, det funkar inte
jag är inte rädd längre. idioter.

jag är jävligt trött på det här nu. nu får det fan bli. vafan. allt eller inget. bajs 

I might laugh at you, but it's my pain inside it's make me actin' rude  
76728-9

igår var jag med jessie:) Och vi satt och snackade . och sen drog vi och kollade på brännbollen^^
det var lite småkul :D sen gick vi. till lollo. sen var vi där alla å sen skulle jessie hem och sen skulle alla ut och då drog vi till busshållplatsen å sen gick jag hem. och kollade på LOST ^^ och käkade.
det vAr det, som man brukar säga. 
                                   I'm not that strong when this horrifiying night arrives    
                                                                                                                                             
                                                                                                                   
              
                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback