Helg bajsliv

You took my hand
You showed me how
You promised me you'd be around
ah huh that's right

I took your words
And I believed
In everything you said to me
yeah huh that's right


"Men känn ingen sympati ge mig ett större hål som jag kan krympa i"   



hej hej verkligen hej.
nu ska ja berätta lite om helgen..^^
i fredags efter museumet så bara var jag hemma. och hemma. och väntade på att jessie älskling skulle ringa :D och det gjorde hon :D och vi drog hem till henne. för jag skulle sova där :D så mysigt, i ett spökande hus i skogen där folk mobbar mig på thailändska ;) det var underbart!
och allt detta tjat om TOBLERONE CAPPUCCINO gjorde mig helt knäpp, och sen var ica STÄNGT och allt...man typ baaaajs på ica ;) Sen så skulle vi möta rebecca. men hon hann nästan hem till oss innan vi gått utanför dörren ;) så jag skjutsade Becca och Jessie till grusplanen på våran underbara ett cykel :) det var härligt ^^
Och väl framme så var det en del människor, bondegänget typ ;) hihi. dom som brukar hänga vid planen med andra ord. och dessutom kom några äckliga klasskamrater! men dom var helt utmobbade så dom drog..nån annanstans. Sedan hände väl egentligen inte så mycket mer.
vi gick hit och dit och satt där och där och gjorde det och det .
hahahaha GUNGAN då.
jag och jessie skulle gunga..och det var mer folk på lekplatsen..och sen när jag skulle hoppa av. så hamna jag typ helt fel xD och kom inte upp. och fick hela gungan i huvudet, så jag ramlade på marken (A) och fick sand i brallorna. och Jessie fick hjälpa mig upp ^^
dom som var där trodde att jag var jääätttteeefuuuulll. men det var jag inte. det var pinsamt ^^
efter några turer mellan lollo och grusplanen så var det dags att dra hem . så vi gjorde det..
å jessie sa att jag vinglade på vägen hem. men det tror jag inte på. för jag går jämt så ;) hihi

å när vi kom hem typ bara käkade vi och käkade kakor och käkade allt vi såg och glodde lite på tv men sen pallade vi inte mer och gick och la oss :D

Nästa dag gick vi upp och så köpte vi cappuccino :D för ica var öppet igen :) då var vi glada ;) och sen gick ja hem å lämna mina grejjer innan vi gick till jessie igen för att DRICKA cappuccinon. jaa, man kan säga att hela mitt liv gick ut på att dricka lite cappucino ;) hihi. sen så käkade vi kakor och chips och så. och FLINGOR med för guds skull ;)
och senare åkte vi till hennes farmor och farfar och käkade paj :D och var mobiltöntar ^^
senare kom Jasmine :) en jättetrevlig prick :) var kul att träffa henne. även om hon inte verkade tycka det var nån höjdare varken när Jessie sjöng på thailändska eller när vi sjöng Grease låtar :D
sedan kollade vi på bad boys 2. den var lite småtuff sådär :D men vi missade slutet för vi käkade rostat bröd och skulle dra ut till parken. men det var inte en levande själ i parken. så vi gick förbi lollos men vi fick inte komma in. för dom skulle till parken snart..så vi typ..gick till livs och skulle köpa cigg men det gick inte. så vi gick till korven istället. och sen så mötte vi min äääääääääälskade äääääääääälllllskling CHALLEE och compani som skulle till parken så vi hängde på. sen så småningom kom det fler människor ^^ men ja skulle typ hem astidigt för "du var ute igår och har inte vart hemma blablabla" . så det var bara att lunka hem. men det var ingen fara. tror inte jag missade nått precis ;) och jag vill inte göra mamma tjurig hela tiden. det är synd om henne. hon som håller på att sluta röka och allt. fatta vad jävla grinig hon är :D
jag har tänkt på Cedric hela helgen.
Och Jessica du är verkligen underbarast :) Älskar dig så otroligt mkt :D du är den finaste. Tack för att du finns i mitt liv :)

Imorgon ska jag på läger med klassen. serisöt, jag funderar på att rymma iväg måndag tisdag. pallar inte min klass.. =( bajs. fan LÄÄÄGER SKIT .


haj igen..
nu har jag typ..packat..dvs släng alla saker jag ska ha med mig i en hög på golvet 8-)
det kommer ALDRIG få plats i väskan.. _: *tjurig* palla ha 7 miljoner väskor med ! HUH
allltså ärligt jag beeeeeer verkligen till alla er ute i civilisationen att ringa mig under måndagen och tisdagen.. 076 244 14 54 . Seriöst annars avlider jag därborta.. .. bajs.
Ja jag ska sluta när mitt liv blivit bra igen. lovar 8-)
jag ska typ gå upp på mitt rum nu. och sega..
imorgon börjar jag 10 :) *glad* det är den ENDA bra med det här lägret.. faktiskt.
skönt att det för något bra med sig..
fan vad gnällig jag är. orka med mig. ^^                                  
                                              

Det är träder är mitt gamla klätterträd..det var tider det


Kommentarer
Postat av: Litenvarg

Jag älskar dej jätte mke också..(L)!! du får aldrig försvinna ur mitt liv!! har du en gång kommit måste du stanna

2006-05-16 @ 19:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback