justthesameshit

Yeeesh (H)

Times are shity
but i'm pretty sure it can't get worse !


Hej Blogg är helt sjuk tkr jag assååååhhh..OMG vad fjortis jag äääääär :O 

jag måste framåt
jag måste framåt steg för steg dag för dag, andetag för andetag
jag måste framåt
jag måste våga tro att lågan nog kommer börja flamma snart..


Mja mja, idag har jag pallat EN HEL skoldag.
faan well done anno :K *stolt* 
Alltså jag stannade till och med på bilden. det var fruktansvärt..
typ så man aldrig vill göra om det men har ändå bara en bild lektion kvar. 
Snart sommarlov :D Fuck vad underbart...men hur kul är det..MASSA läxor
fettish idrottsarbete med..jag vet inte ens vad jag vill skriva om..
och engelskaprov och mattetest och sobajs och noprov.
Och så vidare.

Idag har jag helt vilt ont i magen..kunde typ inte sova inatt. det var fruktansvärt.
Och imorgon är det vårruset. alltså det är skitkul och mysigt men palla när jag typ är SJUK.

Peddosafft . Eyyy is in da house ;)  sug på den..

Genomskåda mig baby gör det 

Jo jag skulle nog vilja påstå att jag är olycklig. 
alltså försök inte ens snacka med mig, seriöst, 
palla sånt

musikfavouriter right now: 

Fröken B, OkunskapR, Edda, Niprone, Sean Paul, Pink, Eminem, Britney Spears, RENT, Franz Ferdinand, Shakira, Wyclef Jean, Papa Roach, Da Silva, Byz, Beyonce, Alice Cooper, The Hives, Nirvana, Foo Fighters, Justin Timberlake

 

psst  * visk*  jag är kär i cedric :O ..JAG SAAAKNAR DIG !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback