koppnallen

                       HEEEEEEEEEEEEEEEEEJ HEJ VEEERKLIGEN HEJ!

idag tänkte jag vara lite pinsam och lägg upp några gamla bilder ^^
det är lite sött ändå tycker jag.. och så jävla gamla är dom inte ändå! (läskigt nog)

Jag Rebecca och min låt ;) YEASH ^^ grejjor det
idag i skolan..jag lämnade in miljöbeskrivningen, redovisade min och andreas EXPERT intervju ^^ och fixade det dära NO arbetet..
det enda jag inte gjorde var att gå på franskan.. men hallåh..det var Beccas fel, för hon var tvungen att fixa en sak hemma hos mig och vi hade ingen rast idag ^^
Förhoppningsvis ska jag vara med baaaaaaaby idag :K ^^ Joup..ska bara prata lite med mammao 8-) hon är lite vrång ^^ ibland är hon jättevrång..och NU när hon slutat röka är hon helt omöjlig ! men inte så :D och det är ändå bra att hon försöker sluta.
Och pappa är söt :D
pappa: Ah den där Cedric? Tycker du om honom?
jag: öh..JaaAaa? ¨
pappa: Lika mycket som du tycker om pappa?
pappa forstsätter med maten och slutar lyssna ^^ haha. så var det med det. 

HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA     DENNA är pinsam!

igår var typ sista gården innan sommaren =/ bajs..bara nåt tråkigt kaskad party kvar ;) XD HAHA..
nej seriöst, det skulle nog vara toppen :) men palla liksom..

                :) SÖTNOS                  

Anna och Emmza :D känns som igår haha;)     Tider det :D xD

Kommentarer
Postat av: hauska

våran (din) låt är bajsnajs : )

2006-05-23 @ 13:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback