little girl hey, the door is that way !

ShosA :)

Nu är jag hemma igen..
kom hem typ vid ett, för rebecca blev sjuk i halsen..
Det var roligare än förväntat på lägret :D
vi..pratade, åkte trampbåt, lyssnade på musik, åkte annan båt, åt mat, fikade sönder ^^
och andra trevliga saker :D
och jag badade. och vi bastade xD
och dushade kalldusch.. 8-)
och jag trampade i en vattenpöl ^^
och jag och becca hade en brygga.
och becca har hittat sin nya drog xD HA HA
och jag har blivit ihop med Cedric ^^ TIHI <3
det är så roligt att säga hans namn..:D

jag har värsta ont i magen..
inte braaaaaaaaaaaao =/
OCH BAJS VAD MKT LÄXOR JAG MÅSTE GÖRA!!
svenska radiointervju, svenska miljöbeskrivning, fett idrottsarbete, no prov, matte prov, so prov OSV ..
BAJSBAJS .. och bajs vad najs ^^ :) HIHI

expert mottagning därborta ;) alla når Anna xD


theres nothin left now
standing in my shadow
staring at the walls
ohhh im broken now
its nothing you cant see


                                                               

mina underbara kort från fönstret :D klockrena ^^
jag är klockren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback