står över dig

Dom söta tjejerna tar alla bra killar
Dom snygga tjejerna kan välja den dom gillar
Vart dom än är så tror dom att dom äger stället
You make me sick, bitch!
Lyssna nu och Håll Käften!
Klart jag är på att man ska ha sin egna stil och så
Men fjortismode är inget som du hittat på
Ledsen gumman, det blir inget kjamiz här
Du är för falsk baby har svikit för många där
Gilla inte texten och gör ingen jävla dans till den här
Tyck inte jag är cool för svär ni fattar inte vad detta är
Bli gärna sur och muttra:
"Du är bara avundsjuk"
Jag tänker inte över det ens i en minut
Jag är inte lika mjuk som dig,
inte lika känslig, löjlig eller sjuk som dig
Vet att ni alla bara vill vara som mig
Vill inte skryta inget jag går runt och tänker på
Men jag är säker att jag nog bara föddes så
Tänker aldrig tappa min självrespekt och bli fåfäng
River inbjudningskortet till ditt fjortisgäng
Biatch.


Kommentarer
Postat av: hauska

Eeeey vem är det som gjort den?

2006-05-17 @ 20:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback