take me out

                                                   

Cut my life into pieces
This is my last resort
Suffocation
No breathing
Don't give a fuck if I cut my arm bleeding
    



I tear my heart open, I sew myself shut
My weakness is that I care too much
My scars remind me that the past is real
I tear my heart open just to feel



 Tjaa Tjennnaa!
precis slutat skolan nu. men har massa läxor att göra..=/ PALLA göra läxor..
fast jag kan ju lugna mig själv med att det typ aldrig blir några läxor gjorda när jag säger att jag SKA göra det .. 8-) Just precis..öh va? 

LOST ikväll ^^ hoppas jag.. men man vet aldrig med TV, det är lite lurigt ;) 

josefin den lilla korven har ätit upp alla muffins.. _: *tjurig* JAG FICK BARA EN!

Idag har becca nog vart sjuk. inte i skolan iaf. och imorgon ska en kille komma å hälsa på i skolan ;D han ska visst börja i våran klass efter lovet..tänka sig, två nya killar i klassen. Tufft  värre måste ja nästan säga xD 
jag tror inte att jag får så värst bra betyg nu till lovet..men alltså..skit samma, vad gör det ^^ 
nu ska alla tycka synd om mig. för nu ska ja räkna upp våra läxor / prov / inlämningar
- engelskaprov imorgon
- NO prov/läxförhör fredag
- matteprov typ v. 22 
- svenska miljöbeskrivning fredag
- svenska intervju fredag 
- so uppsats tisdag v. 22
- idrottsarbete till nån dag..
- franska läxor 
- bild arbete in nån måndag
- syslöjd jämnföra priser bajs.
och vi har säkert mer..men det är bara det jag kom på när jag satt här och tänkte.. ^^ 
seriöst palla det . 

idag ska jag då GÖRA LÄXOR och kanske vara med Jessie  babis och så ska jag ringa Elain..
joup ^^ 
                                                                                                                 
My love, and you are my each and every little thing
My love, and you make my heart just wanna sing

So if you're lonely
You know I'm here waiting for you
I'm just a crosshair 
I'm just a shot away from you.

Nåt jag VERKLIGEN har lust med är att skriva en ny bok.. men det är så jobbigt ^^
å jag är inte asexuell jag bara går lite försiktigt fram ;)

Kommentarer
Postat av: hauska

ANNA DIN ELAKA ... GHAAAA >.

2006-05-17 @ 20:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback