there's only us ?

And I was never looking for approval from anyone but you. And thought this journey is over i'll go back if you ask me to


Jag har FjortisRabies, du får Rabies av mitt sätt att prata |

Du är falsk Anna :O
Nej det är jag inte alls. Jag är 100 %

76728-4

vet du att jag skulle göra vad som helst.
vad du än bad mig om. skulle jag göra det.
du skulle kunna leka med mig. jag skulle inte bry mig, inte märka nåt
jag skulle bara göra allt du sa, vara allt du ville att jag skulle va
jag skulle vara blind.

|| So far away, come on i'll take you far away  ||


Mannen som älskade Yngve.
Me can do it ;)

Jag är sugen på att skriva en ny bok...

don't you wish you could hold on?

alltså fuck vad jobbigt. inte sovit på två nätter nu..
alltså, det är väl inga problem så sätt men jävla äckliga krampbajs gör så jävla ont.
tror seriöst att jag ska dö av det ibland. knarka ipren och alvedon och ibumetin =/

Hur slutade RENT ?!?! omg jag har glömt slutet...:O

Pallar inte skolan idag. sov inte inatt...har så jäkla ont. hoppas det går över till vårruset..
som ju är idag. ska köpa gula skosnören... ^^

jag vill skydda dig från allt som jag vet du sett
jag vill visa att du verkligen är nummer ett

Soooooooommmmmmmmaaaaar :D  feat Anna och Jessica (H)
Älska

Jag ska göra mitt liv perfeeekt, vill du hjälpa till?

hädanefter ska jag ska bara vara med folk som verkligen uppskattar mig..

Without you, the ground thaws
the rain falls
the grass grows

Without you, the seeds root
the flowers bloom
the children play

The stars gleam
the poets dream
the eagles fly
without you

The Earth turns
the sun burns
but I die, without you

Life goes on
but I'm gone
'cause I die, without you


Love heals when pain's too much to bear. When you reach out your hand, and only wind is there.



Jag solar. fast jag hatar att sola.. O.o knepigt ..                                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback