Torsdag

SERIÖST! this is the shit ! Husvangnen alltså..4 life ;)

76728-27

Idag så är det städdag. isn't it woooonderful 8-) Nej men serisöt, det är rättså trevligt tycker jag! :D
umgås lite med familjen när alla är på sitt underbaraste humör :D som dom ju är när vi städar XD
sen ikväll ska jag till gården :D TIHI..
"Fan Anna du måste sluta hänga där!" hahaa..det är roligt :)
gården ääääääääääääger Fritsla.
och jag ska ringa Elain idag med :) Baaaabyyyy hon är så uuunderbar! :)
och jessie baby hann inte ringa dig. jag och Elain snackade i tele för föööörsta gången igår xD
och det tog sin lilla tid. tills vi var TVUGNA att lägga på för att mamma skulle ringa sin syrra som fyllde år. och när dom två var klara var klockan över nio. och då måste du va hemma..och LOST hade börjat :) det var jättebra by the way :D Så jääääkla spännande..värsta säsongsavslutning och allt :D Underbart!
Och Erik på franskan xD hahaha.. snälla :O
OCH DEN NYA KILLEN VAAAAA !!!! längta till imorgon så man får prata lite med honom iaf.
och imorse då..värsta eneglskaprovet..kunde ingenting verkligen..eller joo. kunde typ allt men ändå..inte RIKTIGT allt och det kändes som om det var liksom det som bestämde vad man skulle få för betyd i engelska =/ bajs.
omg fatta vad synd det är om franska Torkel ^^ xD hahaha han är helt sorgsen..han är för snäll för sitt eget bästa. ALLDELES FÖR SNÄLL! alla är dumma mot honom. jag och erik ska stoppa dom ;) haha

               this is the real me ^^                        

Imorgon är det fredagen.. JAPP
undrar om det händer nått i helgen..
hoppas. jag har en del tänkbara saker xD
Till exempel : vara med Cedric! :)<3 eller Jessica. höra om det händer nått här i Fritsla. träffa Shärran osv.
helg liksom, det löser sig ;)

Cedric är underbarast :) (L)

Kommentarer
Postat av: hauska

den nya killen!! han är ful :P
fy fan för nya blattar^^

2006-05-23 @ 13:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback